Mēnešalga:
4400 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Emīlijas Benjamiņas iela 3, Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz


                                                               Satiksmes ministrija (reģistrācijas Nr. 90000088687) izsludina konkursu uz​                                                                  valsts sekretāra vietnieka ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku

Satiksmes ministrija aicina pievienoties ministrijas vadības komandai enerģisku, uz inovācijām vērstu, bet vienlaicīgi pragmatisku un ar analītisko domāšanu apveltītu kolēģi, kurš sniegs pienesumu attīstības plānošanas jautājumos.

Piedāvājam: 

  • Iespēju piedalīties transporta un sakaru nozares attīstības plānošanas vadībā un koordinācijā;
  • mēnešalgu pārbaudes laikā 4400 euro, ar iespēju pēc pārbaudes laika palielināt atbilstoši sniegumam;
  • papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
  • veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem);
  • darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus;
  • profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumus.

Galvenie pienākumi: 

  • Nodrošināt transporta un sakaru nozaru plānošanas dokumentu izstrādi un ieviešanu atbilstoši pieejamam finansējumam;
  • Pārraudzīt Eiropas Savienības finansēto projektu ieviešanu, balstoties uz izmaksu – ieguvumu analīzi, un koordinēt inovatīvu risinājumu; ieviešanu;
  • Pārraudzīt tieši pakļauto ministrijas patstāvīgo struktūrvienību darbību atbilstoši ministrijas reglamentā noteiktajai kompetencei;
  • Vadīt un koordinēt nozaru attīstības plānošanas un investīciju piesaistes procesus koordinēti ar budžeta plānošanu;
  • Analizēt situāciju valstī un sagatavot priekšlikumus politikas attīstībai un normatīvās bāzes pilnveidei;
  • Atbilstoši kompetencei nodrošināt ministrijas pārstāvību valsts institūcijās un starptautiskā līmenī;
  • Nodrošināt efektīvu starpinstitūciju sadarbību ar ministrijas padotības iestādē.

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība transporta zinātnē, ekonomikā, finansēs, datorzinātnēs vai informācijas tehnoloģijās;
  • vismaz 5 gadu pieredze vadošā darbā;
  • profesionālā pieredze transporta, finanšu vai informācijas tehnoloģiju nozarē;
  • pieredze inovāciju ieviešanā vai procesu pilnveidē, kā arī starpinstitucionālās sadarbības koordinēšanā;
  • ekonomiskā domāšana un spēja novērtēt potenciālo ieguldījumu atdevi un risinājumu efektivitāti;
  • vēlama pieredze valsts pārvaldē;
  • zināšanas par politikas plānošanas un tiesību aktu izstrādes procesiem;
  • ļoti labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot liela apjoma informācijas analizēšanai, sarunu vešanā, sanāksmju vadīšanā u.c. darba situācijās;
  • teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • spēja uztvert un analizēt liela apjoma informāciju dažādās jomās un risināt problēmsituācijas.

Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i. eParaksts mobile, eParaksts eID vai eParaksts karte.

Pretendentiem jāpiesakās līdz 2025.gada 19.novembrim, nosūtot elektroniski vai pa pastu, vai iesniedzot Satiksmes ministrijas Administratīvajā departamentā šādus dokumentus:
  • CV (latviešu valodā);
  • motivētu pieteikuma vēstuli (latviešu valodā, norādot iepriekš veiktos pienākumus);
  • augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.

Kontaktinformācija:

  • e-pasta adrese: personals@sam.gov.lv;
  • adrese: Rīga, Emīlijas Benjamiņas iela 3;
  • tālrunis uzziņām: 67028218.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu.

Personas datu apstrāde tiek veikta personāla atlases konkursa norisei un ministrijas tiesisko interešu nodrošināšanai. Informāciju par personas datu apstrādi Satiksmes ministrijā var iegūt tīmekļa vietnes www.sam.gov.lv sadaļā Privātuma politika.

Pretendentiem jāpiesakās līdz