Pretendentiem jāpiesakās līdz
Satiksmes ministrija (reģistrācijas Nr. 90000088687)
izsludina konkursu uz
Drošības politiku koordinācijas nodaļas vadītāja ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Piedāvājam:
- iespēju aktīvi iesaistīties transporta un sakaru sistēmai nozīmīgu drošības jautājumu risināšanā valsts līmenī;
- mēnešalgu no 2880 līdz 3200 euro;
- papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- atvaļinājuma pabalstu un prēmiju reizi gadā atbilstoši darba izpildes novērtējumam iekšējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apmērā;
- veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem);
- darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus;
- elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas;
- profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumus.
Galvenie pienākumi:
- vadīt ministrijas, tās padotības iestāžu un kapitālsabiedrību darbību un sadarbību kritiskās infrastruktūras un nacionālajai drošībai svarīgu objektu jomā;
- organizēt un vadīt krīžu reaģēšanas un vadības pasākumu plānošanu transporta un sakaru nozarēs, nodrošinot arī civilmilitāro sadarbību valsts aizsardzības sistēmas ietvaros;
- pārstāvēt Latviju starptautiskajās un ES institūcijās, sagatavojot nacionālās pozīcijas un piedaloties tiesību aktu un politikas dokumentu izstrādē;
- nodrošināt sadarbību ar citām institūcijām, tostarp NATO struktūrvienībām, un konsultēt valsts institūcijas par aizsardzības, mobilizācijas un krīžu vadības plāniem;
- vadīt nodaļas darbu, noteikt uzdevumus, kontrolēt to izpildi un uzraudzīt klasificētās informācijas aizsardzības prasību ievērošanu.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta un likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām;
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība;
- vismaz 2 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē;
- vēlama pieredze vadošā amatā un komandas vadīšanā;
- vēlama pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē;
- vēlama pieredze klasificētās informācijas aizsardzības un slepenības režīma nodrošināšanā;
- vēlamas labas zināšanas par transporta un sakaru nozares ārkārtas situāciju plānošanu un izpratne par valsts civilās aizsardzības sistēmu;
- labas angļu valodas zināšanas (informācijas sagatavošanai, dokumentu analīzei un dalībai starptautiskās sanāksmēs);
- attīstītas komunikācijas prasmes un spēja nodrošināt efektīvu sadarbību ar citām institūcijām gan nacionālā, gan starptautiskā līmenī;
- orientācija uz attīstību, iniciatīvu un labas spējas organizēt un plānot gan savu, gan komandas darbu.
Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i. eParaksts mobile, eParaksts eID vai eParaksts karte.
- CV (latviešu valodā);
- motivētu pieteikuma vēstuli (latviešu valodā, norādot iepriekš veiktos pienākumus);
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- profesionālo kvalifikāciju un citu prasmju apliecinošu dokumentu kopijas (sertifikāti u.c., kas apliecina atbilstību amata prasībām).
Kontaktinformācija:
- e-pasta adrese: personals@sam.gov.lv;
- adrese: Rīga, Emīlijas Benjamiņas iela 3;
- tālrunis uzziņām: 67028218.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu.
Personas datu apstrāde tiek veikta personāla atlases konkursa norisei un ministrijas tiesisko interešu nodrošināšanai. Informāciju par personas datu apstrādi Satiksmes ministrijā var iegūt tīmekļa vietnes www.sam.gov.lv sadaļā Privātuma politika.