Nozares ziņas Pasts

Lai pagūtu izsniegt maksimāli daudz sūtījumu un veicinātu to operatīvāku apriti, no 2021.gada 15.maija Latvijas Pasta 14 Rīgas noslogotākās pasta nodaļas strādās arī sestdienās. Latvijas Pasts aicina klientus sestdienas, cik iespējams, izmantot tieši sūtījumu saņemšanai. Minētās nodaļas sestdienās būs atvērtas tik ilgi, cik būs nepieciešams, atkarībā no sūtījumu plūsmas, un vajadzības gadījumā darbam sestdienās tiks mobilizētas arī citas pasta nodaļas.

Atsevišķās Latvijas Pasta nodaļās patlaban ir būtiski palielinājusies ienākošo sūtījumu plūsma, uzkrājoties ievērojamam sūtījumu apjomam, kas neļauj operatīvi apstrādāt nākamos sūtījumus un izsniegt tos tālāk klientiem. Lai uzlabotu klientu apkalpošanu un veicinātu sūtījumu ātrāku apriti, no 15.maija 14 noslogotākās pasta nodaļas Rīgā tiks atvērtas arī sestdienās – to darbalaiks būs no plkst.10 līdz 16, un sestdienās pamatā tiks nodrošināts sūtījumu izsniegšanas pakalpojums.

Pasta nodaļas, kas no 15.maija strādās sestdienās, ir: Rīgas 5.pasta nodaļa Tilta ielā 11 k-3, Rīgas 13.pasta nodaļa Krišjāņa Valdemāra ielā 145 k-1, Rīgas 15.pasta nodaļa Augusta Dombrovska ielā 34, Rīgas 16.pasta nodaļa Stūrmaņu ielā 25, Rīgas 21.pasta nodaļa Ulbrokas ielā 7, Rīgas 24.pasta nodaļa Brīvības gatve 430a, Rīgas 29.pasta nodaļa Ruses ielā 9, Rīgas 35.pasta nodaļa Sesku iela 2a, Rīgas 39.pasta nodaļa Brīvības gatvē 211, Rīgas 55.pasta nodaļa Cementa ielā 12, Rīgas 58.pasta nodaļa Dižozolu ielā 21, Rīgas 82.pasta nodaļa Augusta Deglava ielā 120, Rīgas 83.pasta nodaļa Dzirciema ielā 1a un Rīgas sūtījumu izsniegšanas punkts Katoļu ielā 31.

Latvijas Pasts aicina klientus būt saprotošiem un sestdienas minētajās nodaļās izmantot tikai sūtījumu saņemšanai.

Turpinoties Covid-19 izplatībai, vīrusa negatīvā ietekme joprojām būtiski ietekmē gan ienākošo sūtījumu plūsmu, gan pakalpojumu sniegšanu pasta nodaļās. Starptautisko sūtījumu plūsma ir ļoti nevienmērīga, vienlaikus bieži ienākot lielam sūtījumu apjomam no ārvalstīm, kas pēc apstrādes Latvijas Pasta šķirošanas kompleksā tiek nogādāti pasta nodaļās un ir vienlaikus jāizsniedz lielam skaitam klientu. Tajā pašā laikā iespējas apkalpot klientus pasta nodaļās samazinās: vairākos desmitos pasta nodaļu drošības prasību dēļ samazināts uz vietas apkalpojamo cilvēku un attiecīgi – arī kases sistēmu skaits.

Šā jautājuma risināšanai un maksimāli ātrai sūtījumu izsniegšanas nodrošināšanai Latvijas Pasts klientiem piedāvā dažādus risinājumus – papildus darbalaika pagarināšanai un noslogotāko nodaļu atvēršanai sestdienās pasta nodaļās vai to tuvumā tiek izvietoti arī jauni pakomāti tieši sūtījumu izsniegšanai.

Lai nebūtu jāuzkavējas pasta nodaļā, Latvijas Pasts aicina izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu. Sīkāka informācija par attālināto pieteikšanos pakalpojumiem pieejama šeit

Kā alternatīvu reģistrētu sūtījumu saņemšanai pasta nodaļās Latvijas Pasts iesaka šo sūtījumu pārvirzīšanu uz  jebkuru no Latvijas Pasta pakomātiem visā valstī, izmantojot uzņēmuma mobilo lietotni. Latvijas Pasts nodrošina iespēju mobilajā lietotnē attālināti pārvirzīt jebkuru izsekojamu, ierakstītu vai apdrošinātu pasta sūtījumu uz kādu no uzņēmuma vairāk nekā 60 pakomātu visā Latvijā vai uz jebkuru citu sev ērtāko adresi.

Latvijas Pasts turpina meklēt risinājumus pasta nodaļu darbības un sūtījumu piegādes optimālai nodrošināšanai, ņemot vērā aktuālo situāciju.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv  
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts