Mēnešalga:
1530 līdz 1700 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Emīlijas Benjamiņas iela 3, Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Satiksmes ministrija (reģistrācijas Nr. 90000088687) izsludina konkursu uz​

Eiropas Savienības lietu koordinācijas departamenta vecākā referenta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku


Piedāvājam:

  • interesantu un atbildīgu darbu profesionālā un atsaucīgā kolektīvā;
  • mēnešalgu no 1530 euro līdz 1700 euro;
  • papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
  • veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem);
  • darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus;
  • elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas;
  • profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumus.

Galvenie pienākumi:

  • nodrošināt Eiropas Savienības tiesību aktu pārņemšanas un ieviešanas procesu ministrijas kompetencē, t.sk. uzturēt informāciju Eiropas Savienības tiesību aktu kontroles sistēmās un konsultēt struktūrvienības;
  • koordinēt informācijas apriti un sagatavošanu saistībā ar Eiropas Savienības tiesību aktu ieviešanu, t.sk. pārkāpumu procedūru un EU-Pilot lietu risināšanu;
  • izskatīt un sagatavot atzinumus par ministrijas un citu institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem, kas saistīti ar Eiropas Savienības prasību ieviešanu;
  • pārstāvēt ministrijas intereses Eiropas Savienības institūcijās, starpministriju darba grupās un citos formātos, kā arī sagatavot prezentācijas, ziņojumus un pozīciju projektus;
  • koordinēt nacionālo pozīciju un instrukciju izstrādi Eiropas Savienības tiesību aktu projektiem, kā arī veikt citus ar departamenta darbību saistītus pienākumus.

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs;
  • darba pieredze starptautiskās sadarbības vai transporta un/vai sakaru jomās;
  • vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem;
  • vēlama darba pieredze valsts pārvaldē;
  • padziļinātas zināšanas par Eiropas Savienību (t.sk. institūcijām, to lomu, uzdevumiem un likumdošanas procesu);
  • teicamas angļu valodas zināšanas un vēlamas franču valodas zināšanas (informācijas sagatavošanai, dokumentu analīzei un dalībai starptautiskās sanāksmēs);
  • spēja analītiski strādāt ar lielu informācijas apjomu un piedalīties starpinstitūciju procesā;
  • labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes.

Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i. eParaksts mobile, eParaksts eID vai eParaksts karte.

Pretendentiem jāpiesakās līdz 2025. gada 14. decembrim, nosūtot elektroniski vai pa pastu, vai iesniedzot Satiksmes ministrijas Administratīvajā departamentā šādus dokumentus:
  • CV (latviešu valodā);
  • motivētu pieteikuma vēstuli (latviešu valodā);
  • augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.

Kontaktinformācija:

  • e-pasta adrese: personals@sam.gov.lv;
  • adrese: Rīga, Emīlijas Benjamiņas iela 3;
  • tālrunis uzziņām: 67028218.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu.

Personas datu apstrāde tiek veikta personāla atlases konkursa norisei un ministrijas tiesisko interešu nodrošināšanai. Informāciju par personas datu apstrādi Satiksmes ministrijā var iegūt tīmekļa vietnes www.sam.gov.lv sadaļā Privātuma politika.

Pretendentiem jāpiesakās līdz