Pretendentiem jāpiesakās līdz
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Autotransporta direkcija" (turpmāk - ATD) valdes locekļa amatu
ATD valdes locekļa amata kandidātiem izvirzāmās obligātās minimālās prasības:
- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo;
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība atbilstoši kompetences jomai (uzņēmējdarbības vadībā, ekonomikā, finansēs, transportā/loģistikā, tiesībzinātnē vai citā pielīdzināmā jomā);
- valsts valodas zināšanas ne zemākas par C1 līmeni;
- vismaz trīs gadu pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) vidējā vai lielā uzņēmumā valdes locekļa amatā vai valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā (valdes priekšsēdētājs, valdes loceklis, uzņēmuma vadītājs, struktūrvienības vadītājs, vai cits augstākā līmeņa vadības amats, kas tieši atskaitās uzņēmuma vai iestādes vadībai vai valdei) vai valsts iestādes vadītāja amatā vai tam līdzvērtīgā vadošā amatā (iestādes vadītāja vietnieks vai struktūrvienības vadītājs, kas tieši atskaitās uzņēmuma vai iestādes vadībai), kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā;
- angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmeni atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei.
- pieredze pakalpojumu nodrošināšanā autopārvadājumu jomā (izpratne autotransporta komercpārvadājumu, licencēšanas un transporta un loģistikas jautājumos);
- izpratne un pieredze par ATD klientu atbalsta un apkalpošanas nodrošināšanu;
- izpratne par tiesību aktiem un to sagatavošanu autotransporta nozares jomā;
- pieredze attīstības projektu uzraudzības un ieviešanas jautājumos;
- zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanas uzraudzībā un ieviešanas jautājumos;
- zināšanas kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanā un risku pārvaldībā;
- zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu procesiem;
- izpratne un pieredze finanšu vadības jautājumos.
Būtiskās prasības: komandas vadīšana un stratēģiskais redzējums.
Mēneša atalgojums: līdz 5702,40 EUR pirms nodokļu nomaksas.
Kandidātus lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu (motivācijas vēstuli), iekļaujot informāciju, kas apliecina konkursa sludinājumā norādītās pieredzes, prasmju un citu prasību atbilstību valdes locekļa amatam;
- elektroniski parakstītu dzīves gājuma un darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauta informācija vismaz par: izglītību (norādot izglītības iestādi, izglītības iegūšanas gadu, iegūto kvalifikācijas līmeni), profesionālo darba pieredzi (norādot darba vietas nosaukumu, nepieciešamo informāciju par darba vietu, ieņemamo amatu, attiecīgās darba pieredzes gūšanas laiku, ilgumu, pieredzes jomu un galvenos pienākumus, vadīto darbinieku skaitu), kā arī pašvērtējumu par valodu zināšanām un kontaktinformāciju (elektroniskā pasta adresi, telefona numuru), lūdzam lejuplādēt un izmantot sludinājumam pievienoto CV formu Satiksmes ministrijas majaslapā: https://www.sam.gov.lv/lv/vakances;
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja augstākā izglītība iegūta ārvalstīs, pievieno izziņu no Akadēmiskās informācijas centra par izglītības pielīdzināšanu);
- citus dokumentus, kas apliecina pretendentiem izvirzīto prasību izpildi, piemēram, svešvalodas prasmju apliecinoša dokumenta kopija;
- elektroniski parakstītu apliecinājumu, lūdzam lejuplādēt un izmantot sludinājumam pievienoto formu Satiksmes ministrijas majaslapā: https://www.sam.gov.lv/lv/vakances, apliecinot:
2) ka kandidāts ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 6.panta ceturtajā daļā un 7.panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā; 3) piekrišanai valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem, ja tiks ievēlēts attiecīgajā amatā; 4) par nevainojamu reputāciju.
ATD valdes locekļa amata kandidātu atlasei un novērtēšanai ir izveidota nominācijas komisija, kuras uzdevums ir izvērtēt kandidātus valdes locekļa amatam šādā sastāvā:
1. Gundars Vītols – komisijas vadītājs – Satiksmes ministrijas Valsts kapitāla daļu pārvaldības departamenta direktors;
2. Jānis Kalniņš – komisijas loceklis – Satiksmes ministrijas Sabiedriskā transporta pakalpojuma departamenta direktores vietnieks;
3. Patriks Markevičs – komisijas loceklis – Satiksmes ministrijas Dzelzceļa departamenta direktors;
4. Ilze Nežberte – komisijas locekle – Valsts kancelejas Pārresoru koordinācijas departamenta Kapitālsabiedrību pārvaldības nodaļas konsultante;
5. Inga Vējiņa – neatkarīga eksperte – Latvijas Sabiedrisko pakalpojumu un Transporta darbinieku arodbiedrība, Valdes priekšsēdētāja;
6. Raitis Nešpors – komisijas loceklis – AS “Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētājs;
7. Ivo Ošenieks – neatkarīgais eksperts – Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijas prezidents.
Atlases un novērtēšanas procesu īstenos nominācijas komisija sadarbībā ar personāla atlases konsultantu SIA “EIROPERSONĀLS”.
Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādē jebkurā laikā, rakstot pieprasījuma uz cv@eiropersonals.lv (ja vēlaties, lai SIA “EIROPERSONĀLS” pārtrauc Jūsu datu apstrādi) vai uz satiksmes.ministrija@sam.gov.lv (ja vēlaties, lai Satiksmes ministrija pārtrauc Jūsu datu apstrādi).