Pretendentiem jāpiesakās līdz
Satiksmes ministrija (reģistrācijas Nr. 90000088687) izsludina konkursu uz
Aviācijas departamenta direktora ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Piedāvājam:
- iespēju vadīt un koordinēt nozīmīgus valsts mēroga procesus aviācijas, gaisa telpas pārvaldības, bezpilota lidaparātu, starppilsētu gaisa mobilitātes, lidostu darbības un starptautisko gaisa pārvadājumu jomās;
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā;
- mēnešalgu no 2880 euro līdz 3200 euro;
- papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem);
- darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus;
- profesionālās kvalifikācijas celšanas iespējas.
Galvenie pienākumi:
- vadīt un koordinēt Aviācijas departamenta darbu, nodrošinot tam uzticēto funkciju un uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi;
- nodrošināt aviācijas, gaisa telpas pārvaldības, bezpilota lidaparātu, starppilsētu gaisa mobilitātes un lidostu darbības politikas izstrādi, ieviešanu un īstenošanas uzraudzību;
- vadīt normatīvo aktu un nacionālo politikas plānošanas dokumentu izstrādi departamenta kompetences jomās;
- pārstāvēt valsts intereses Eiropas Savienības institūcijās un starptautiskajās aviācijas organizācijās, kā arī vadīt starptautisko aviācijas līgumu izstrādi;
- organizēt aviācijas pārvadātāju licencēšanu un koordinēt departamenta pārraudzībā esošo institūciju darbu.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta un likuma “Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām;
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība transporta jomā, inženierzinātnēs, tiesību vai vadības zinātnē;
- vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā;
- vismaz 5 gadu darba pieredze transporta nozarē (vēlams aviācijas jomā);
- vēlama pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē
- zināšanas par Eiropas Savienības transporta politiku un aviācijas aktualitātēm, kā arī starptautiskajām aviācijas organizācijām, kurās Latvija ir dalībvalsts;
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un procesiem;
- teicamas angļu valodas zināšanas (informācijas sagatavošanai, dokumentu analīzei un dalībai starptautiskās sanāksmēs);
- izvērtējot informāciju, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- teicamas komunikācijas, sadarbības un komandas vadības prasmes.
Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i. eParaksts mobile, eParaksts eID vai eParaksts karte.
- CV (latviešu valodā);
- motivētu pieteikuma vēstuli (latviešu valodā);
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Kontaktinformācija:
- e-pasta adrese: personals@sam.gov.lv;
- adrese: Rīga, Emīlijas Benjamiņas iela 3;
- tālrunis uzziņām: 67028218.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu.
Personas datu apstrāde tiek veikta personāla atlases konkursa norisei un ministrijas tiesisko interešu nodrošināšanai. Informāciju par personas datu apstrādi Satiksmes ministrijā var iegūt tīmekļa vietnes www.sam.gov.lv sadaļā Privātuma politika.