Mēnešalga:
2880 līdz 3200 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Emīlijas Benjamiņas iela 3, Rīga

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Satiksmes ministrija (reģistrācijas Nr. 90000088687) izsludina konkursu uz​

Mobilitātes un pārnozaru departamenta direktora ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Meklējam enerģisku, uz inovatīviem un efektīviem risinājumiem un rezultātu vērstu vadītāju departamentam, kura galvenais mērķis ir veicināt starpnozaru koordināciju efektīvas un videi draudzīgas transporta loģistikas, sabiedriskā transporta un iedzīvotāju mobilitātes sistēmas izveidei.

Piedāvājam:

  • iespēju vadīt un koordinēt nozīmīgus valsts mēroga un starpnozaru attīstības procesus mobilitātes, loģistikas un sabiedriskā transporta jomās;
  • interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā;
  • mēnešalgu no 2880 euro līdz 3200 euro;
  • papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
  • veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem);
  • darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus;
  • profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumus.

Galvenie pienākumi:

  • vadīt un koordinēt departamenta darbu, nodrošinot tā funkciju un uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi;
  • noteikt departamenta stratēģiskos mērķus un prioritātes, nodrošinot to iekļaušanu valsts un starptautiska līmeņa plānošanas dokumentos;
  • nodrošināt starpnozaru sadarbību un inovatīvu risinājumu ieviešanu mobilitātes, loģistikas un transporta jomās;
  • pārstāvēt valsts intereses sadarbībā ar Eiropas Savienības institūcijām, starptautiskajām organizācijām un nacionālajām institūcijām;
  • nodrošināt Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu uzraudzību un īstenošanu departamenta kompetences ietvaros.

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta un likuma “Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām;
  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams transporta, loģistikas, ekonomikas, klimata politikas vai vadības jomā);
  • vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā;
  • vismaz 5 gadu darba pieredze transporta jomā;
  • vēlama pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē;
  • zināšanas par transporta, loģistikas un sabiedriskā transporta jomām;
  • zināšanas projektu vadības pieejās un projektu dzīves cikla pārvaldībā
  • angļu valodas zināšanas B2 līmenī (informācijas sagatavošanai, dokumentu analīzei un dalībai starptautiskās sanāksmēs);
  • izpratne par valsts pārvaldes darbību un procesiem;
  • spēja analizēt un novērtēt risinājumu tehniski-ekonomisko pamatojumu;
  • labas komunikācijas un komandas vadības prasmes.

Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i. eParaksts mobile, eParaksts eID vai eParaksts karte.

Pretendentiem jāpiesakās līdz 2025. gada 8. decembrim, nosūtot elektroniski vai pa pastu, vai iesniedzot Satiksmes ministrijas Administratīvajā departamentā šādus dokumentus:
  • CV (latviešu valodā);
  • motivētu pieteikuma vēstuli (latviešu valodā);
  • augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.

Kontaktinformācija:

  • e-pasta adrese: personals@sam.gov.lv;
  • adrese: Rīga, Emīlijas Benjamiņas iela 3;
  • tālrunis uzziņām: 67028218.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu.

Personas datu apstrāde tiek veikta personāla atlases konkursa norisei un ministrijas tiesisko interešu nodrošināšanai. Informāciju par personas datu apstrādi Satiksmes ministrijā var iegūt tīmekļa vietnes www.sam.gov.lv sadaļā Privātuma politika.

Pretendentiem jāpiesakās līdz