Pretendentiem jāpiesakās līdz
Satiksmes ministrija (reģistrācijas Nr. 90000088687) izsludina konkursu uz
Valsts kapitāla daļu pārvaldības departamenta direktora ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā;
- mēnešalgu no 2880 euro līdz 3200 euro;
- papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- atvaļinājuma pabalstu un prēmiju reizi gadā atbilstoši darba izpildes novērtējumam iekšējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apmērā;
- veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem);
- darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus;
- elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas;
- profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumus.
Galvenie pienākumi:
- vadīt un organizēt departamentam noteikto uzdevumu izpildi, un nodrošināt ar valsts kapitāla daļu pārvaldību saistīto jautājumu vadību un koordinēšanu;
- organizēt un pārraudzīt valsts kapitāla daļu turētāja lēmumu projektu sagatavošanu attiecībā uz kapitālsabiedrībām, kurās Satiksmes ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja;
- vadīt un uzraudzīt kapitālsabiedrības padomes kompetencē esošo uzdevumu izpildi kapitālsabiedrībās, kurās netiek veidota padome;
- vadīt un uzraudzīt atbildīgā darbinieka pienākumu izpildi kapitālsabiedrībās, kurās Satiksmes ministrija ir kapitāla daļu turētāja;
- vadīt un uzraudzīt kapitālsabiedrību vidēja termiņa darbības stratēģiju un darbības rezultātu izvērtēšanu.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, ekonomikā vai vadībzinībās;
- vismaz 5 gadu darba pieredze juridiskā darbā vai ar finansēm saistītā jomā;
- vismaz 3 gadu darba pieredze kapitāla daļu pārvaldības jautājumos;
- vismaz 3 gadu darba pieredze vadošā amatā;
- vismaz 2 gadu darba pieredze normatīvo aktu izstrādē;
- zināšanas par valsts kapitāla daļu pārvaldi, administratīvo procesu iestādē un tiesā, rīcību ar publiskas personas mantu;
- labas angļu valodas zināšanas, kas nepieciešamas informācijas sagatavošanā un dokumentu analīzē, kā arī dalībai sanāksmēs ar ārvalstu pārstāvjiem;
- komandas vadīšana;
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- plānošana un organizēšana.
Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts mobile, eParaksts eID vai eParaksts karte.
Pretendentiem jāpiesakās līdz 2025.gada 2.jūlijam, nosūtot elektroniski vai pa pastu, vai iesniedzot Satiksmes ministrijas Administratīvajā departamentā šādus dokumentus:
- CV (latviešu valodā);
- motivētu pieteikuma vēstuli (latviešu valodā, norādot iepriekš veiktos pienākumus);
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Kontaktinformācija:
- e-pasta adrese: personals@sam.gov.lv;
- adrese: Rīga, Emīlijas Benjamiņas iela 3;
- tālrunis uzziņām: 67028218.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu.
Personas datu apstrāde tiek veikta personāla atlases konkursa norisei un ministrijas tiesisko interešu nodrošināšanai. Informāciju par personas datu apstrādi Satiksmes ministrijā var iegūt tīmekļa vietnes www.sam.gov.lv sadaļā Privātuma politika.