Pretendentiem jāpiesakās līdz
Satiksmes ministrija (reģistrācijas Nr. 90000088687) izsludina konkursu uz
Attīstības un finanšu plānošanas departamenta direktora vietnieka - Finanšu nodaļas vadītāja ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku
Piedāvājam:
- iespēju vadīt Satiksmes ministrijas finanšu plānošanas un analīzes procesus;
- atbildīgu un profesionālu darbu valsts nozīmes finanšu un budžeta plānošanas jomā;
- mēnešalgu no 2250 euro līdz 2500 euro;
- papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem);
- darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus;
- elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas;
- profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumus.
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt un koordinēt Finanšu nodaļas darbu, nodrošinot ministrijas finanšu plānošanas, prognozēšanas un analīzes procesu efektīvu īstenošanu;
- sagatavot un uzraudzīt Satiksmes ministrijas budžeta pieprasījumus un valsts budžeta projektu, kā arī veikt finanšu rādītāju analīzi un pārskatu sagatavošanu;
- nodrošināt budžeta izpildes uzraudzību, finanšu līdzekļu sadales un izlietojuma kontroli, izvērtējot novirzes un sagatavojot priekšlikumus to novēršanai;
- sagatavot informāciju un finanšu analīzi ministrijas politikas plānošanas dokumentiem, publiskajiem pārskatiem un vadības ziņojumiem;
- nodrošināt nozares interešu pārstāvību starpinstitūciju un starptautiskajās darba grupās finanšu vadības jautājumos.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē;
- vismaz 2 gadu darba pieredze budžeta plānošanā;
- vismaz 3 gadu darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās, vai valsts kapitālsabiedrībās;
- vēlama pieredze grāmatvedībā un finanšu vadības jautājumos;
- zināšanas par finanšu plānošanu un budžeta procesu valsts pārvaldē;
- labas angļu valodas zināšanas (informācijas sagatavošanai, dokumentu analīzei un dalībai starptautiskās sanāksmēs);
- labas analītiskās spējas un spēja sagatavot kvalitatīvus finanšu pārskatus un pamatotus priekšlikumus;
- labas komunikācijas un komandas vadības prasmes.
Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i. eParaksts mobile, eParaksts eID vai eParaksts karte.
- CV (latviešu valodā);
- motivētu pieteikuma vēstuli (latviešu valodā);
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Kontaktinformācija:
- e-pasta adrese: personals@sam.gov.lv;
- adrese: Rīga, Emīlijas Benjamiņas iela 3;
- tālrunis uzziņām: 67028218.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu.
Personas datu apstrāde tiek veikta personāla atlases konkursa norisei un ministrijas tiesisko interešu nodrošināšanai. Informāciju par personas datu apstrādi Satiksmes ministrijā var iegūt tīmekļa vietnes www.sam.gov.lv sadaļā Privātuma politika.