Pretendentiem jāpiesakās līdz
Satiksmes ministrija (reģistrācijas Nr. 90000088687) izsludina konkursu uz
Mobilitātes un pārnozaru departamenta direktora vietnieka – Starpnozaru koordinācijas nodaļas vadītāja ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku
Piedāvājam:
- iespēju vadīt un attīstīt valsts mēroga transporta loģistikas, klimata politikas un starpnozaru sadarbības procesus;
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā;
- mēnešalgu no 2250 euro līdz 2500 euro;
- papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem);
- darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus;
- elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas;
- profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumus.
Galvenie pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu, nodrošinot noteikto uzdevumu un mērķu kvalitatīvu izpildi;
- noteikt nodaļas stratēģiskos mērķus, prioritātes un koordinēt nepieciešamo pasākumu īstenošanu;
- pārstāvēt ministrijas intereses valsts un starptautiskā līmenī, tai skaitā Eiropas Savienības institūcijās un daudzpusējās sadarbības struktūrās transporta loģistikas, tranzīta, klimata un muitas jautājumos;
- nodrošināt starpnozaru sadarbību inovatīvu risinājumu ieviešanai infrastruktūras pārvaldības un pārvadājumu tehnoloģiju attīstības jomā;
- aizvietot departamenta direktoru viņa prombūtnes laikā un piedalīties Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu ieviešanā.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta un likuma “Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām;
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams transporta, loģistikas, ekonomikas, klimata politikas vai vadības jomā);
- vismaz 5 gadu darba pieredze transporta jomā;
- vēlama darba pieredze vadošā amatā;
- zināšanas par transporta loģistikas, klimata politikas un valsts pārvaldes procesiem;
- pamatprasmes projektu vadībā;
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī (informācijas sagatavošanai, dokumentu analīzei un dalībai starptautiskās sanāksmēs);
- spēja analizēt tehniski-ekonomisko pamatojumu un izstrādāt priekšlikumus nozares attīstībai;
- labas komunikācijas, plānošanas, komandas vadības un lēmumu pieņemšanas prasmes.
Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i. eParaksts mobile, eParaksts eID vai eParaksts karte.
- CV (latviešu valodā);
- motivētu pieteikuma vēstuli (latviešu valodā);
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Kontaktinformācija:
- e-pasta adrese: personals@sam.gov.lv;
- adrese: Rīga, Emīlijas Benjamiņas iela 3;
- tālrunis uzziņām: 67028218.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu.
Personas datu apstrāde tiek veikta personāla atlases konkursa norisei un ministrijas tiesisko interešu nodrošināšanai. Informāciju par personas datu apstrādi Satiksmes ministrijā var iegūt tīmekļa vietnes www.sam.gov.lv sadaļā Privātuma politika.