Nozares ziņas Pasts

Līdz ar gada izskaņas tuvošanos Latvijas Pasts izsludina tradicionālo konkursu Mans pastnieks, lai katrā Latvijas reģionā noteiktu un godinātu labāko 2021.gada pastnieku un pasta nodaļas operatoru, kuru klienti atzinuši par uzticamāko, zinošāko un izpalīdzīgāko. Konkursa anketu iespējams aizpildīt un iesniegt tiešsaistē http://anketa.pasts.lv/, savukārt aizpildīšanai ar roku un nosūtīšanai Latvijas Pastam ar jau apmaksātu piegādi anketas ir ievietotas visos Laikrakstu un žurnālu abonēšanas katalogos 2022.gadam, kas bez maksas piegādāti lasītāju pastkastītēs. Anketas iespējams iesniegt līdz 2022.gada 31.janvārim.

Latvijas Pasta pamatfunkcija ir pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Lai nodrošinātu visus uzņēmuma procesus, uzņēmumā strādā ap 3200 darbinieku aptuveni 150 dažādās profesijās, no kuriem būtiskāko daļu, vairāk nekā 70%, veido pastnieki un pasta nodaļu darbinieki, kas ik darbdienu piegādā abonētos preses izdevumus, vēstules un sīkpakas, apkalpo klientus pasta pakalpojumu sniegšanas vietās un nodrošina dažādus citus pakalpojumus pat vistālākajās lauku viensētās.

Pastnieka un pasta operatora profesija ir vienmēr bijusi novērtēta, taču īpaši Covid-19 apstākļos Latvijas Pasta darbinieki ir smagi strādājuši, lai sniegtu visus nepieciešamos pakalpojumus, kopš pandēmijas sākuma uzņēmumam ne dienu nepārtraucot savu darbību. Latvijas Pasta darbinieki visu šo laiku nodrošināja gan sūtījumu piegādes, gan klientu apkalpošanu visā Latvijas teritorijā. Visvairāk pastniekus novērtē seniori tieši lauku reģionos, jo pastnieks bieži ir vienīgā saikne ar ārpasauli.                      

Tāpēc Latvijas Pasts jau 11.reizi aicina klientus ar anketas starpniecību nobalsot par labāko pasta darbinieku. Tā ir iespēja pateikt paldies tiem pastniekiem un pasta nodaļu operatoriem, kuri pilda savus darba pienākumus ar lielu atbildību, rūpību un sirsnību.                                                                                            

Labākais 2021.gada pastnieks un pasta nodaļas operators konkursa Mans pastnieks ietvaros tiks noskaidrots katrā Latvijas reģionā – Kurzemē, Latgalē, Vidzemē, Zemgalē un Rīgā. Iedzīvotāju vērtējumā labākie pastnieki un pasta operatori saņems vērtīgas balvas no Latvijas Pasta.

Konkursa Mans pastnieks anketa dukātā formā oktobra sākumā ir izsūtīta kopā ar Laikrakstu un žurnālu abonēšanas katalogu 2022.gadam, kas bez maksas piegādāts to klientu pastkastītēs, kas kādu no preses izdevumiem abonējuši pēdējo divu gadu laikā. Aizpildītas anketas līdz 2022.gada 31.janvārim jāievieto jebkurā Latvijas Pasta vēstuļu kastītē vai jānodod pasta nodaļā – anketas nosūtīšana ir apmaksāta. Savukārt tiešsaistē konkursa anketu līdz minētajam datumam iespējams aizpildīt un nosūtīt šeit.

Latvijas Pasta organizētajā konkursā Mans pastnieks 2020 labākā darbinieka nominācijai tika izvirzīti 946 Latvijas Pasta pastnieki vai pasta operatori, par kuriem tika saņemts vairāk nekā 11 300 klientu anketu.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:

Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Mob.: +371 26722585
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv