Nozares ziņas

Latvijas Pasta organizētajā konkursā Mans Pastnieks 2019 katrā Latvijas reģionā noskaidroti uzticamākie, izpalīdzīgākie un atbildīgākie pastnieki un pasta nodaļu operatori. Kopumā kādai no nominācijām izvirzīti 1610 Latvijas Pasta pastnieki vai pasta operatori, par kuriem kopumā saņemta 11 321 iedzīvotāju anketa. Gandrīz pusi anketu klienti aizpildījuši tiešsaistē. Latvijas iedzīvotāji savās atsauksmēs izcēluši pasta darbinieku profesionālās un cilvēciskās īpašības, pasakot paldies ne tikai par tiešo darba pienākumu izpildi, bet arī palīdzības sniegšanu ikdienā un neparedzētās situācijās.

 

Pastnieki un pasta nodaļu operatori ir Latvijas Pasta darbinieki, kas atrodas vistiešākajā saskarsmē ar klientu un vistuvāk Latvijas iedzīvotājiem, nodrošinot apkalpošanu vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās visā Latvijā un piegādājot pasta sūtījumus uz jebkuru adresi visā valsts teritorijā gan tad, ja tā ir tāla lauku viensēta, gan birojs pilsētas centrā. Pastnieka un pasta operatora profesiju īpaši novērtē tieši laukos, jo pasta darbinieki ir izpalīdzīgi un atsaucīgi arī ārpus tiešo darba pienākumu izpildes, ar padomu vai praktisku rīcību nereti atbalstot tos, kas paši par sevi parūpēties nespēj. Lai dotu iespēju pateikt paldies šiem pasta jomas profesionāļiem, Latvijas Pasts jau devīto reizi rīkoja konkursu Mans pastnieks, kas risinājās no 2019.gada 15.oktobra līdz 2020.gada 31.janvārim.

Vērtējot pasta darbiniekus, klientu aktivitāte šogad bijusi augstāka nekā iepriekšējā gadā – kopumā saņemta 11 321 anketa, un gandrīz puse – vairāk nekā 5000 anketu – aizpildītas tiešsaistē.

 

Pastnieku konkurencē klienti par labāko Latgales reģionā atzinuši Marinu Rubeni no Rēzeknes 4.pasta nodaļas, Kurzemes reģionā – Regīnu Atliginu no Tukuma 1.pasta nodaļas, Vidzemes reģionā – Mudīti Mīlīgu no Rūjienas pasta nodaļas, Zemgales reģionā – Valiju Graudiņu no Jēkabpils novada Rubenes pasta nodaļas, savukārt Rīgas reģionā – Vizbulīti Horsti no Rīgas 50.piegādes punkta.

Savukārt labākā pasta nodaļas operatore klientu vērtējumā Latgales reģionā ir Tatjana Aņisimova no Viļakas pasta nodaļas, Kurzemes reģionā – Vija Ūze no Tukuma 1.pasta nodaļas, Vidzemes reģionā – Zane Ceple no Cēsu 3.pasta nodaļas, Zemgales reģionā Anita Censone no Jaunjelgavas pasta nodaļas, bet Rīgas reģionā – Kristīne Kļaveniece no Ķekavas pasta nodaļas.

Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns uzsver: “Patiess prieks, ka ar katru gadu saņemam arvien vairāk iedzīvotāju pateicību pasta darbiniekiem – arī es pievienojos un saku vislielāko paldies mūsu pastniekiem un pasta nodaļu operatoriem, cilvēkiem, kas ir mūsu uzņēmuma svarīgākais resurssun tiešā saikne ar ikvienu klientu. Konkursa rezultāti vēlreiz apliecina, ka pasta darbinieka loma mūsu dzīvē ir ļoti svarīga.”

Iedzīvotāji anketās izcēluši uzticamākos, izpalīdzīgākos un zinošākos pastniekus un pasta nodaļu operatorus, īpaši novērtējot arī viņu cilvēciskās īpašības, jo nereti attālākās lauku viensētās pastnieks ir būtiskākā saikne ar ārpasauli.

Klientu vērtējumā labākie pastnieki un pasta operatori saņems vērtīgas balvas no Latvijas Pasta un tiks godināti īpašos gada atskaites pasākumos katrā reģionā.

Latvijas Pasts jau devīto reizi aicināja iedzīvotājus novērtēt katra reģiona labāko pastnieku un pasta nodaļas operatoru, izceļot viņa profesionālās spējas, kā arī pasakot paldies par labo darbu. Konkursa Mans Pastnieks 2019 anketas tika izsūtītās 2019.gada oktobra sākumā kopā ar laikrakstu un žurnālu abonēšanas katalogu 2020.gadam, kā arī tās bija iespējams aizpildīt tiešsaistē http://anketa.pasts.lv/.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3400 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNSIpsos un Quotas starpniecību.

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pastsinstagram.com/latvijas_pasts