Nozares ziņas

Izanalizējot klientu paradumus un pasta pakalpojumu pieprasījumu, no 2019.gada 5.augusta līdz 21.novembrim tiek mainīts Rīgas 10.pasta nodaļas darbalaiks, sestdienas līdz minētajam datumam nosakot par brīvdienām. Savukārt pēc 21.novembra, ņemot vērā gada nogales svētku tuvošanos, kas raksturīga ar pasta sūtījumu pieaugumu, Rīgas 10.pasta nodaļa atsāks darbu arī sestdienās, lai šajā periodā apkalpotu maksimāli daudz klientu.

Izmaiņas Rīgas 10.pasta nodaļas darbalaikā saistītas ar klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumiem šajā nodaļā, kas liecina, ka darbdienās nodaļu apmeklē ievērojami vairāk klientu nekā sestdienās, kad klientu plūsma nodaļā samazinās par 85% un apgrozījums – par vairāk nekā 95% salīdzinājumā ar darbdienām. Tādējādi nodaļas darbs sestdienās ir nerentabls un neatbilst pieprasījumam, kas vairākumā gadījumu, kā rāda iepriekšminētie dati, orientēts uz pakalpojumu saņemšanu tieši darbdienās.

Tāpēc no 5.augusta līdz 21.novembrim Rīgas 10.pasta nodaļa Elizabetes ielā 41/43 pasta pakalpojumus sniegs katru darbdienu pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz pat 20, savukārt sestdienas noteiktas par brīvdienām. No 21.novembra, sākoties aktīvajam gada nogales pirmssvētku periodam, kad tradicionāli pieaug gan sūtījumu skaits, gan pasta pakalpojumu izmantošanas apjoms un klientu plūsma, Rīgas 10.pasta nodaļa atsāks pasta pakalpojumu sniegšanu arī sestdienās un šādā režīmā darbu turpinās atkarībā no pieprasījuma.

Informācija par plānotajām Rīgas 10.pasta nodaļas darbalaika izmaiņām izvietota nodaļas apmeklētājiem redzamā vietā.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3800 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Sīkākai informācijai:

Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja

Tālr.: +371 67608505 | Mob.: +371 26628729

E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv

twitter.com/latvijas_pasts| facebook.com/latvijas.pasts| instagram.com/latvijas_pasts