Nozares ziņas
Latvijas pasts, eksprespasts

Pasaules Pasta savienības (Universal Postal Union) Eksprespasta kooperatīva (Expressmail Service CooperativeEMS) 198 dalībvalstu konkurencē Latvijas Pasta Eksprespasts arī 2019.gadā atzīts par labāko kurjerpasta servisu pasaulē – tam piešķirts zelta līmeņa kvalitātes novērtējums un pirmā vieta. Eksprespasta sūtījumu piegādes rezultātus visas pasaules EMS uzņēmumos ik gadu vērtē starptautiskā auditorkompānija PriceWaterhouseCoopers, un Latvijas Pasta Eksprespasts ieguvis augstāko vērtējumu visos analizētajos kvalitātes rādītājos.

Latvijas Pasta Eksprespasts jau vairāku gadu garumā ieņem pirmās vietas Pasaules Pasta savienības EMS kooperatīva dalībvalstu uzņēmumu vidū un arī 2019.gadā ir atkārtoti ierindojies pirmajā vietā 198 valstu uzņēmumu konkurencē, liecina EMS kooperatīva sniegtā informācija.

PriceWaterhouseCoopers pētījums veikts visā pasaulē, katru ceturksni fiksējot, analizējot un izvērtējot katras dalībvalsts eksprespasta uzņēmuma kvalitātes  rādītājus – savlaicīga sūtījumu piegāde, operatīva datu apmaiņa, klientu servisa kvalitāte, pārrobežu sūtījumu pieaugums, atbilstoša un ātra atbilžu sniegšana, sūtījumu ceļa izsekošana – un citus faktorus.

“Sadarbībā ar ārvalstu kolēģiem Eksprespasts sniedz ātrus un ērtus piegādes pakalpojumus no rokas rokā daudzās pasaules valstīs, kas patlaban Covid-19 krīzes iespaidā diemžēl tiek kavēti globālā līmenī. Taču 2019.gada rezultāti liecina, ka Latvija eksprespasta servisu nodrošina visaugstākajā līmenī. Šis novērtējums motivē mūsu darbiniekus turpināt strādāt tā, lai klienti ir apmierināti un mūsu kolektīvs – gandarīts par paveikto,” uzsver Latvijas Pasta Eksprespasta departamenta direktors Ansis Karahons.

Atbilstoši PriceWaterhouseCoopers pētījuma rezultātiem Latvijas Pasta Eksprespasts noteiktajā laikā piegādā 99% sūtījumu, 98% sūtījumu nodrošina operatīvu datu apmaiņu un 95% gadījumu sniedz klientu servisu nepieciešamajā līmenī. No Latvijas izsūtīto eksprespasta pārrobežu sūtījumu skaits 2019.gadā pieaudzis par 150%, klientiem atbildes pa tālruni 85% gadījumu sniegtas 20 sekunžu laikā un sūtījumu izsekojamība tiek nodrošināta pilnīgi visiem sūtījumiem.

Latvijas Pasta Eksprespasta rezultāti EMS kooperatīva uzdevumā veiktajā PriceWaterhouseCoopers pētījumā jau vairāku gadu garumā atbilst pirmajām pozīcijām gan Eiropas, gan pasaules eksprespasta uzņēmumu konkurencē.

Eksprespasts sniedz piegādes pakalpojumus no rokas rokā visā pasaulē, un atšķirībā no citiem sūtījumu veidiem šo sūtījumu ceļam iespējams izsekot visās pasaules valstīs, kur šis pakalpojums tiek piedāvāts.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 3400 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 | Mob.: +371 26628729
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts| facebook.com/latvijas.pasts| instagram.com/latvijas_pasts