Nozares ziņas

Ievērojot klientu lielo interesi par kontu atvēršanu Pasta norēķinu sistēmā, līdz piektdienai, 2019.gada 23.augustam, Latvijas Pasts pagarina darbalaiku vairākām pasta nodaļām Daugavpilī, Liepājā un Rēzeknē, nosakot klientu apkalpošanas laiku līdz pat plkst.20. Nepieciešamības gadījumā tiks lemts arī par citu pasta nodaļu darbalaika pagarināšanu un par ilgāka pagarinājuma termiņa noteikšanu.

Pēdējās dienā vērojamā klientu pieplūduma dēļ līdz 23.augustam Daugavpils 1.pasta nodaļa Rīgas ielā 42a, Daugavpils 17.pasta nodaļa Strādnieku ielā 84, Liepājas 5.pasta nodaļa Siļķu ielā 24, Liepājas 12.pasta nodaļa Kūrmājas prospektā 8/10, Liepājas 14.pasta nodaļa Imantas ielā 3, Liepājas 16.pasta nodaļa Klaipēdas ielā 74, Rēzeknes 1.pasta nodaļa Atbrīvošanas alejā 81 k-5 un Rēzeknes 4.pasta nodaļa Atbrīvošanas alejā 155 k-1 klientus apkalpos līdz pat plkst.20.
 
Nepieciešamības gadījumā operatīvi tiks lemts par citu pasta nodaļu darbalaika pagarināšanu, kā arī par pagarinātā darbalaika termiņa ilgāku noteikšanu.

Kopš pagājušās piektdienas, 2019.gada 16.augusta, Pasta norēķinu sistēmā atvērts jau vairāk nekā 1740 jaunu maksājumu kontu, kas vairāk nekā divreiz pārsniedz vidēji mēnesī Latvijas Pastā tradicionāli atvērto jaunu kontu skaitu. Tādējādi kopumā Pasta norēķinu sistēmā atvērto kontu skaits sasniedz jau 198 000 kontu.

 

Par VAS Latvijas Pasts:

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3800 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.