“Latvijas Pasta” prioritāte ir visām sabiedrības grupām ērti pieejami pasta un maksājumu pakalpojumi, tāpēc aizvien vairāk pasta nodaļu pārtop par mūsdienīgiem klientu centriem, kas pieejami tur, kur ikdienā dabiski veidojas lielāka cilvēku plūsma – tirdzniecības centros.
Tas ne tikai būs izvietots pašā pilsētas centrā, bet arī ērti sasniedzams kājāmgājējiem, autobraucējiem un sabiedriskā transporta lietotājiem no jebkura pilsētas mikrorajona. Tāpat tajā nodrošināta piekļuve cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem un vecākiem ar bērnu ratiņiem, kā arī ilgāks darba laiks: ne tikai darba dienās un sestdienās no pulksten 8.00 līdz 18.00, bet arī svētdienās – no pulksten 8.00 līdz 16.00.
Lai pilnveidotu apmeklētāju pieredzi, jaunajā klientu centrā darbosies trīs apkalpošanas vietas, vienu no tām atvēlot tieši sūtījumu izsniegšanai. Lai saņemtu sūtījumu, nebūs jāgaida, kamēr tiek sniegti pārējie pasta un maksājumu pakalpojumi – to ērti varēs paveikt atsevišķi no citu pakalpojumu plūsmas.
Vienlaikus ar visiem uzņēmuma nodrošinātajiem pasta un maksājumu pakalpojumiem klientu centrā “Ditton” būs pieejama pašapkalpošanās vieta sūtījumu iesaiņošanai. Tā būs aprīkota ar visu nepieciešamo, tai skaitā ar svariem sūtījumu precīzai nosvēršanai. Savukārt iepakojuma materiālus, tajā skaitā kastes, aploksnes un burbuļplēvi, varēs iegādāties turpat klientu centrā.
Daugavpilī pilnvērtīga pakalpojuma nodrošināšanai no 30. oktobra būs pieejamas četras klātienes apkalpošanas vietas: klientu centrs “Ditton” (Cietokšņa iela 60), 18. novembra ielas pasta nodaļa (18. novembra iela 136), Ķīmijas pasta nodaļa (Jātnieku iela 78) un Jaunās forštatdes pasta nodaļa (Aveņu iela 26), kas no 1. novembra klientus apkalpos pirmdienās, trešdienās un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 13.30, bet otrdienās un ceturtdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00.
Savukārt, lai saņemtu sūtījumus sev ērtākā laikā un lokācijā, daugavpiliešiem pieejami 12 “Latvijas Pasta” pakomāti: Rīgas ielā 9, Valkas ielā 1a, Ventspils ielā 28, Cietokšņa ielā 60, Raipoles ielā 11a, Arhitektu ielā 3, Gaismas ielā 12, Cietokšņa ielā 74, 18. novembra ielā 136 un 146, Lielajā ielā 44 un Viestura ielā 60. Visi āra pakomāti aprīkoti ar papildu funkcionalitāti: tajos integrēta vēstuļu kastīte, kas ļauj vienlaikus parūpēties ne tikai par saviem sūtījumiem, bet arī par korespondenci.
Izmantojot pakomātu, sūtījumu var nosūtīt ne tikai uz citu pakomātu, bet arī uz klientu centru, pasta nodaļu vai uz konkrētu adresi. Tajā var gan nodot nosūtīšanai, gan arī pārvirzīt saņemšanai ierakstītas vēstules, tā atvieglojot ikdienu un ļaujot klientam nedoties uz klātienes pakalpojumu saņemšanas vietu.
Lai nosūtītu ierakstītu vēstuli, sūtījums jānoformē vietnē mans.pasts.lv un pēc tam jāievieto pakomāta skapītī. Savukārt lai pakomātā saņemtu ierakstītu vēstuli, kas ierasti tiek izsniegta pret parakstu, tā, sazinoties ar klientu atbalsta komandu un identificējoties ar Smart ID vai e-parakstu, jāpārvirza saņemšanai vēlamajā pakomātā.
Digitālo pakalpojumu piekritējiem ērti lietojama ir pašapkalpošanās vietne mans.pasts.lv. Tajā ne tikai var sekot līdzi savai sūtījumu vēsturei, to piegādes gaitai, bet arī izmantot lojalitātes priekšrocības. Reģistrējoties mans.pasts.lv, katrs piektais pakomāta sūtījums ir bez maksas, savukārt tajā noformējot ierakstītus, izsekojamus vai apdrošinātus sūtījumus, tiek piešķirta atlaide 0,42 eiro (bez PVN) apmērā.
“Latvijas Pasts” šogad paredzējis atvērt 15 jaunā koncepta klientu centrus gan Rīgā, gan reģionos, piedāvājot apmeklētājiem ne tikai mūsdienīgas telpas un ērtu piekļūstamību, bet arī uzlabotu klientu pieredzi.
Par VAS “Latvijas Pasts”
“Latvijas Pasts” ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. “Latvijas Pasts”, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1800 darbinieku.
“Latvijas Pasts” rūpējas par klientu pieredzi klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, nodrošinot visaptverošu pasta pakalpojumu pieejamību valstī. “Latvijas Pasta” vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.
Relīzi sagatavoja:
Matīss Rutks | Komunikācijas un filatēlijas daļas vadītājs
Mob.: +371 20376200
E-pasts: pr@pasts.lv, matiss.rutks@pasts.lv
“Latvijas Pasta” sociālo mediju profili: