Nozares ziņas

 

 

Lai nodrošinātu klientu efektīvāku apkalpošanu un pasta pakalpojumu operatīvāku noformēšanu, Latvijas Pasts no 2019.gada 1.novembra izveidojis bezmaksas sūtījumu izsniegšanai paredzētas speciālas ātrās kases, kas darbojas katru darbdienu vairākas stundas noslogotākajā klientu apkalpošanas periodā. Novembrī ātrās kases strādās astoņās lielākajās un apmeklētākajās pasta nodaļās Rīgā, Daugavpilī un Rēzeknē, bet, analizējot aktuālo situāciju sūtījumu pieņemšanā un izsniegšanā, arī decembrī plānotas papildu izmaiņas klientu apkalpošanas uzlabošanai.

Ņemot vērā starptautisko ienākošo sūtījumu pieaugumu, tuvojoties gada nogalei, Latvijas Pasts no 2019.gada 1.novembra izveidojis speciālas ātrās kases bezmaksas sūtījumu izsniegšanai, kurās vairākas stundas katru darbdienu iespējams izņemt pasta sūtījumus, neizmantojot kopējo pasta pakalpojumu saņemšanas rindu. Ātrās kases darbojas četrās apmeklētākajās pasta nodaļās Rīgā – 58., 67., 69. un 83.pasta nodaļā, divās Daugavpilī – 1. un 17.pasta nodaļā un divās Rēzeknē – 1. un 4.pasta nodaļā.

Izmantojot ātro kasi, kurā klientu apmeklētākajās stundās katru darbdienu nav pieejami citi pakalpojumi, var saņemt ierakstītas vēstules, sīkpakas un pakas, kam nav nepieciešama muitas nodokļa un pēcmaksas iekasēšana.

Precīzs pasta nodaļu saraksts, kur darbojas ātrās kases sūtījumu izsniegšanai, kā arī to darbalaiks apskatāms šeit.

Analizējot aktuālo situāciju sūtījumu pieņemšanā un izsniegšanā, tiks izvērtēta nepieciešamība īstenot papildu izmaiņas klientu apkalpošanas uzlabošanai pasta nodaļās arī decembrī.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3800 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Tālr.: +371 67608504 | Mob.: +371 26722585
E-pasts: pr@pasts.lv,vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts| instagram.com/latvijas_pasts